CİLT BAKIMI

YÜZ MEZOTERAPİSİ

yüz mezoterapisiYüz mezoterapisi, cildi gençleştirmek ve sıkılaştırmak ve ayrıca aşırı yağları gidermek için vitamin, enzim, hormon ve bitki özleri enjeksiyonu kullanan cerrahi olmayan bir cilt bakım uygulamasıdır.

Bu uygulama ilk olarak Fransa’da Dr. Michel Pistor tarafından tıbbi durumların neden olduğu ağrıyı hafifletmek için icat edildi. Bununla birlikte, daha sonra, kozmetik dermatolojide kullanılmaya başlandı.

Yüz Mezoterapisi hangi durumlarda kullanılır?

• Donuk ve parlaklığını yitirmiş ciltte
  • Elastikiyet kaybı ve sarkma görülen ciltte
  • Cildin yaşlanmasını geciktirme amacıyla
  • Yüzdeki yorgun görünümü gidermek amacıyla
  • Güneş ışınlarının zararlarına karşı önlem almak
  • Güneşten zarar görmüş ciltte
  • Lekeleri hafifletmek ve gidermek amacıyla
  • Sivilce izi, yara ve yanık iz tedavilerinde
  • Ciltteki çatlak tedavilerinde

Mezoterapinin avantajları nelerdir?

Cildiniz vitamin ve diğer besleyici bileşenlerle beslenir

Uygulama esnasında enjekte edilen serum, içerdiği vitamin ve diğer besleyici bileşen karışımları sayesinde cildinizin tazeler ve gençleştirir.

Pahalı ameliyatlara alternatif olabilir

Yaşlanma karşıtı cilt bakım rutininizin bir parçası olabilir ve diğer prosedürlerden ve plastik ameliyatlardan ekonomik olarak çok daha uygundur. Özel serumlar iğneler kullanılarak cildinize iletilir ve doğal görünümlü, sağlıklı bir cilt elde edersiniz.

Cildinizi Aydınlatır

Mezoterapi, yaşlılık lekeleri, pigmentasyon ve melazma gibi cilt sorunlarını giderebilir. Yüzünüzü aydınlatabilir ve ten renginizi bile düzeltebilir.

Cildinizi nemlendirir

Yüz mezoterapisi cildin nemini arttırmada yardımcı olur ve dolgun, sağlıklı görünmesini sağlar.

Mezoterapi karmaşık bir süreç değildir. Tedavinizin yoğunluğuna ve kullanılan bileşenlere bağlı olarak, seans sayısı değişebilir. Tedaviler genellikle kişiye göre özelleştirilir.

Uygulama öncesi nelere dikkat edilmeli?

Mezoterapi uygulamasından 1 hafta önce kan sulandırıcı ve iltihap önleyici ilaçların kullanımı bırakılmalıdır. Bu ilaçlar uygulama sonrası ciltte morarma ve kanama riski oluşturur.

Uygulama nasıl yapılır?

Tedavi edilecek bölgelere anestezik kremler ile anestezi uygulanabilir. Tedavi bölgesine enjekte işlemi için bir mikro iğne kullanılır. Bir dizi enjeksiyon gerçekleştirilir. Enjeksiyonlar cilde yaklaşık 1 ila 4 milimetre farklı derinliklerde iletilir. Bu derinlikler sahip olunan cilt sorununa göre değişkenlik gösterir.

Cilt sorununa, yoğunluğuna ve etkilerine bağlı olarak, birkaç mezoterapi seansına ihtiyacınız olabilir. Kaç seans Mezoterapi ihtiyacınız olduğunu öğrenmek için (0232) 343 25 84 numarasından randevu alabilirsiniz.

İlginizi çekebilir: Cilt için PRP tedavisi

Ayrıntılı bilgi ve randevu

Yüz mezoterapisi yaptırmak istiyorsanız (0232) 343 25 84 numarasından randevu alabilirsiniz.

WhatsApp WhatsApp